Godnatt!

Klockan tickar på... Den är strax10 och jag ska leta fram sängen och sova. Klockan ringer 6 imorrnbitti och då ärdet upp för att ha en lektion, Mediekunskap. Förhoppningsvis får vi reda på Provresultatet, jag hoppas att det gick bra. När den lektionen är slut får vi åka hem. Lediga fram till 16:30 då vi ska få en guidad tur i TV-huset. Så ingen musikal blir det för mig imorrn, får se om jag hinner till sånglektionen. Kan ju hoppas på det, men man vet aldrig. Beror ju på hur lång turen är. Vi ska få se Studio 1 (Som om jag itne sett den tidigare? Dock har det alltid varit en scen uppbyggd när jag varit där), Bolibompa-studion, Nyhets-studion och lite sådär... Om det nu stämmer, infon vi fått.

Imorrn kommer ni få höra mer av mig. Jag ska väl försöka packa lite mer också! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0