Lov.

Nu är jag hemma igen och har hunnit med att äta middag. Kom väl hem vid 7 ungefär efter händelserik och kul dag. Sonja Aldén uppträdde i Barkarby och Forum Nacka så vi fick oss en liten resa. Hon var så underbar, oerhört glad att se oss. Flörtade med oss ifrån scen och allt. Hon är verkligen underbar <3

Den här helgen har varit fantastisk. Mycket Sonja, men även Dea vilket jag absolut inte räknat med. Har saknat henne som tusan, så det var riktigt myys att träffa henne! Det är en fantastisk människa.

Nu är helgen snart slut och jag hade vanligtvis börjat ladda upp inför skolan igen, men vi har lov nu i en vecka. Det ska bli riktigt skönt, jag känner att jag behöver ladda upp batterierna. Sen hoppas jag bli av med huvudvärken som infunnit sig i mitt huvud de senaste veckorna. Den kommer och går, men finns ändå alltid där på något sätt. Ibland är den väldigt stark och ibland märks den knappt. Jag hoppas den går över...

Nu ska jag lägga in bilderna från dagen i datorn och sedan kolla om det går någon film på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0