Hello Saferide

Oj, för första dagen på hela lovet har jag gjort något annat än suttit vid datorn. Jag har varit ifrån datorn i flera timmar, sen kanske 1, 2 nånting... Fram till 22 kanske. Iochförsig har jag suttit lite vid den stationära, men inte MSN, Internet eller dylikt. Jag har fört över alla mina filer på den datorn till en extern hårddisk. Jag rensade lite bland videoklippen, men orkade inte rensa bland bilderna. Musiken behöver inte rensas, för där vill man ju ha allt musik kvar. Allt annat kan vara mycket skit, men musik brukar inte var det. Det blev totalt 84gb jag tog upp. Innan hade jag kanske 120-130. då har jag rensat ganska bra, eller hur?

Blev Monopol-spel med mamma också. Pågick hela kvällen, för mamma hade bokat tvättstugan och vi fick springa fram och tillbaka dit ner. Pappa kom hem och hjälpte mamma lite också, medans jag satt och överförde filer. Så ja, har alltså hjälpt mamma i tvättstugan idag också. Sen sett på Bonde söker Fru, samtidigt som vi spelade Monopol. Jag har verkligen fastnat för Bonde söker Fru iår. Jag vet inte riktigt varför, har tidigare haft en förutfattad mening om att programmet är tråkigt. Så är inte fallet. Tillbaka till Monopolet, jag vann! Lyckades bygga Hotell som Mamma ha,nade på några gånger.

Nu sitter jag då här och lyssnar på musik och msnar. Det är Hello Saferide som rullar just nu, hennes två senaste skivor! Det är riktigt bra asså, I like.


Hello Saferide - Anna

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad bra att du gillar HS. Snart kommer de andra skivorna.

2008-10-30 @ 17:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0