Vad är meningen med höstlovet?

Ja, jag undrar verkligen det. Vad är egentligen meningen med höstlovet?! Borde man inte umgås med sina vänner och bara glömma bort skolan? Det gör inte jag. Jag har iochförsig valt bort att göra någonting för att försöka fixa bort min huvudvärk. Sen bor de bästa kompisarna alldeles för långt bort och jag har inte råd att åka dit för att hälsa på dem, tyvärr.. Jag saknar er allihopa!

Ikväll blir det väl TV, om det finns något att se... Jo, men det gör det. Färjan nu klockan 8! Jag ska poppa Popcorn också. Det där lät som om det var värsta filmen Färjan och att jag ska ta och mysa ner mig... Nej, jag kände bara för Popcorn. Fast jag ska mysa ner mig i soffan ändå! Nu går jag till micron, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0