30/8 NRJ in the park med Anorah!

NRJ in the park var nog den värsta konserten jag varit på. Om man kollar publiken, Anna du var bäst och galnast <3

Nu måste jag verkligen tänka till här. Allt som sas kommer inte kommas ihåg, Anna pratar för mycket :) Men det ska nog gå att minnas lite iallafall. Jag mötte upp Carro på Cityterminalen 13:25. Vi åkte på en gång hem till mig där Carro fick dumpa sin väska. Vi passade på att äta lite när vi ändå var hemma och det var gratis. Vi åkte in till stan igen vid halv 3 och skickade ett mess till Natta, för hon sagt att vi skulle göra det. Om vi kanske kunde ses, när hon ändå var ledig.

Vi gick först till scenen och checkade lite ifall det fanns någon Anorah där, men såg ingen. Vi satte oss ner en snabbis för att sedan aktivera oss och gå till upplevelsebyn. Vi kollade runt lite och jag träffade en av killarna som jobbade med Aftonbladets Schlagerturné i våras, pratade en snabbis med honom. Vi fortsatte genom och så plötsligt hör vi att någon repar på scenen och det låter väldigt bekant. Vi båda insåg samtidigt att det måste vara Anorah, vi kastade oss dit och lyssnade. Hon såg oss efter en kort stund och vinkade så sött. Det var typ världens kortaste soundcheck kändes det som. Men hon har ju varit med på NRJ hela "turnén" så hon behövde nog inte kolla så mycket. Hon kom ut till oss på en gång. *Gruppkram* Frågade henne på en gång om hon hade lust att prata med Mika. Så jag sms:ade Mika och sa att vi träffat Anna nu och sa att hon skulle ringa om hon ville veta vad Anna sagt. Så hon ringde och Anna fick svara! Hon försökte först låtsas som att det inte var hon, men tyvärr Anna. Mika hörde på en gång att det var du! haha





Vi pratade i typ 25 minuter med henne då. Vi träffade på ett annat fan till Anna. Hon hade rest ända vägen ifrån Tyskland! Vi pratade med Anna om typ MASSA saker. Vi hälsade ifrån Annamia och frågade Anna om hennes och Karl Martindahls grupp när dom var mindre typ.. Pratade även lite bloggar och tog massa kort! Ni får se dom längst ner. Sen ville hon att vi skulle ha en STOR skylt där det stod Anorah så jag och Carro sprang, efter att vi sagt hej då, och skulle fixa något att skriva på. Vi går ut mot Hamngatan (NK, Gallerian och så vidare) och där stöter vi på Nathalie Rosenberg! Jag höll samtidigt på att sms:a Annamia så jag såg henne inte först utan märker att Carro kastar sig åt sidan och då ser jag henne också! Skitkul att träffas igen. Hon var så snygg: Hon hade platt hår!! Vi pratade lite snabbt och hon tyckte vi skulle höra av oss senare så kunde vi kanske ses igen!



Vi sprang vidare. In på gallerian, ner för Drottninggatan, upp för Drottninggatan, förbi Hötorget, ner Kungsgatan, över Stureplan, in på Sturegallerian, längs med någon konstig väg, över Norrmalmstorg och sen var vi tillbaka vid Kungsträdgården.. Vad vi letade efter? En bokhandel eller dylikt som hade Stora papper. Nästan 50x70 cm men vi hittade bara EN bokhandel och dom hade inga... Vi sprang in på Donken för att fixa mat, vi var hungriga! Sen gick vi till Kungsan och satte oss för att äta. När vi ätit klart gick vi till upplevelsebyn för det var Pajkastining där som jag bara var tvungen att vara med på. Men det gick inge bra...

Vi bestämde oss för att riva ner en affisch nånstans. Men vart var det minst folk som såg en?! Vi gick till Hamngatan igen för att vi ville ha en NRJ-affisch. Vi sket i att folk skulle se oss och snodde en som satt hyfsat löst. Sen gick vi in på nåt ställe och satte upp affischen mot en vägg och började skriva. Vi visste inte riktigt vad vi skulle skriva så vi började med ANORAH stort. Sen fick det bli texten The Story of Our Own också. Sen tog vi oss ner till Kungsan igen och då hade det samlats mycket folk framför scenen så vi gick och ställde oss där på en gång.. Vid 19 började några DJs spela lite musik och då kom ju allt folk när dom märkte att det började... Alla skulle försöka tränga sig LÄNGST fram! Det resulterade i att ALLA började knuffas, dels för att få komma fram och dels för att få behålla sina platser. Jag var inte speciellt snäll, knuffade bort varenda människa. Dom kan inte komma och tro att dom ska få stå längst fram!! Saken är den (Nu vill jag inte peka ut någon speciell människorgrupp här att alla är såna men av fakta så var det såhär) att dom flesta som höll på var Akalla-Tensta människor. Jag tror ni förstår vilken "typ" av människor jag menar...

Knuffandet höll på ganska så länge, men det lugnade sig. Fram tills att första artisten kom på då fortsatte det... Det var så jävla jobbigt att stå där och BARA trycka bort människor. Det var det enda vi gjorde! Men Anorah var andra ut och då släppte vi litegrann, det lugnade sig. För vi ville ju fota. Jag hatar såna tråkiga människor som var i publiken. Enligt Anorah så hade folk buat och pekat finger åt henne.. Varför?! Har folk ingen respekt eller?! Inget hyfs?! När hon uppträtt tog vi oss ut på en gång. Vi ville inte stå kvar och trängas längre, för usch va drygt det var.. Vi gick runt lite i Kungsan en liten stund, men så blev vi fruktansvärt sugna på McFlurry så vi tog oss till Donken och sen gick vi och satte oss på nåt grejs vid Norrmalmstorg. Men där var det tråkigt så vi gick tillbaks till Kungsan. Där stötte jag på Zandra och Olivia från klassen, trevligt trevligt! Sen satte vi oss på en bänk och åt upp våra McFlurrys. Vi bestämde oss för att gå bakom scenen och hänga lite där.. Vi stod där och pratade massa. När vi pratar om Anorah så pekar Carro plötsligt bort mot sceningången och då står just Anorah där!! Vi gick fram till henne och hon typ glodde ut oss, haha. Typ stod och kollade på oss i några sekunder som bara: "Vilka är ni och vad vill ni?" Men sen kände hon igen oss, hahaha. Hon måste ha tänkt på något annat samtidigt. Iallafall så pratade vi med henne igen. Hon är underbar asså. Sen kom det typ en människa springandes. Han jagades av massa vakter och blev omkull tacklad av en av vakterna. Då tyckte Anna det var dags för oss att gå, hon blev väldigt orolig där. Vi fick verkligen inte vara kvar för henne, så vi gick därifrån och hon gick in bakom. Vi gick och satte oss vid en polisbil, det kändes säkert!

Där satt vi tills det hela var slut och då gick vi bort till artistutgången igen. Anna dök ut igen :) Och ja vad ska man säga?! Den människan är STÖRTSKÖN!! Och Anna, du är riktigt jäkla galen <3 Hon hade fått våran skylt när vi träffade henne under konserten fortfarande höll på och vi pratade lite om den och hur hon skulle skryta om sin skylt! Hon pratade Stureplanska som vi så fint döpte det till. Vi babblade om massa saker och hade en stor fotosession också där Anna bestämde hur vi skulle se ut, vilka miner vi skulle ha. Sen efter ett tag var det dags för dom att gå så vi tog hej då... Hörs och ses, förhoppningsvis snart igen!

Vi hängde där i typ en minut till innan vi bestämde oss för att åka hem, haha. Så vi och den tyska tjejen (som stått och pratat med oss och Anorah hela tiden efter det var slut) gick upp mot Sergels Torg där vi skilldes åt. Jag och Carro gick ner till tunnelbanan och åkte hem, DÖDA i benen och ryggen! Men vad gör man inte för Anna. Lite stryk får man tåla!

Nu kommer en bildkavalkad:


Hon fick posa litegrann


Sen tog jag kort med henne och hon försökte dra upp min tröja. Därav minerna


Men så fick jag en normal med!


Sen photosession där Anna bestämde. Pose!


Gapskratt!


Ledsna! Det gick ju sådär för mig.


Arga!


Kääära!


Sen fick vi oss en vanlig!


Sen tog vi kontrollen och bar upp henne!

Tusen tack Anna!
Du är en underbart crazy människa <3

Kommentarer
Postat av: Mika

asså hahahahahahahahahahhahaha. skrattar så jag gråter här borta.. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA (nej jag är inte trött. Inte idag. jag lovar. HAHAHA)



Jag tycker om er allihopa hur mycket som helst och jag HATAR att jag inte kunde vara med :( Jaja, det kommer fler chanser... ;)

Och bilderna.. my gosch. Du får gärna skicka fler, det vet du... HAHAHAHAHAHAHAHA.



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! <3

(okej då. lite trött är jag...)

2008-09-01 @ 22:40:05
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0