26/9 A lot like love <3

Gomorron. Ungefär så känns det. Jag är jäkligt trött efter igår, det blev bara 5 timmars sömn. Det var upp klockan 9 redan för att göra oss klara att åka till Näsby Park för att träffa underbara Annamia!

Men först ska jag berätta om gårdagen på Krogen. Jag är ju bara 16 år och kommer självklart inte in på krogen i vanliga fall. Då är det bra med kontakter när man vill se någon uppträda! Camilla "Cam Tyler" Håkansson jobbade i våras med Aftonbladets Schlagerturné och åkte runt till alla Melodifestivalsstäder. Alla förutom Kiruna, då höll dom till på Centralen i Stockholm. Jag åkte in under torsdagen den veckan och där jobbade då Camilla. Vi fick världens bästa kontakt med henne på en gång och sen hängde man där hela den veckan. Veckan efter, Final-veckan, höll dom till i Globen City och då fick ännu mer kontakt.

Fick en inbjudan via Facebook. Cam Tyler skulle vara med i något evenemang på Riddar Jakob i Jakobsberg och jag kryssade i att jag kanske kommer men skrev i Gästboken att jag tyvärr inte skulle komma eftersom jag inte kommer in.. Riktigt tråkigt eftersom man bara sett och hört henne prata, aldrig sjunga. Men då skrev hon till mig att hon skulle kunna fixa in mig och ja, sagt och gjort. Jag kom in!

Jag och Carro åkte hemifrån vid kvart över 7 typ. Vi fick skjuts av pappa ut till Jakobsberg. Framme vid kvart i 8 och då ringde jag Camilla. Dom skulle vara framme om cirka 10 min. När dom var framme så ringde hon och vi möttes upp utanför ingången, bestämde historian som vi skulle dra så att jag skulle komma in. Hon hade med sig två kompisar, Medeleine och Josefina. Vi gick in och ja, jag var inne! Vi slog oss ner vid ett bord och dom började smått repa lite. Kul att äntligen få höra henne live! Dom fixade lite med VIP-borden och vid halv tio kanske, fick vi flytta till Camillas VIP-bord. Då bjöds det även på mat. Taco-buffé, väldigt gott! Det kom lite fler vänner till henne som slog sig ner vid samma bord. Sen satt vi där. Carro var uppe en sväng på dansgolvet och dansade med Madeleine, men jag satt snällt kvar i soffan. Alexander Schöld kom också förbi.

Någon gång efter tolv fick vi in Champagne till bordet och Camilla korkade upp den. Jag och Carro tog varsitt glas men fy faaan va det smakade illa. Den beska eftersmaken var hemsk! Men jag utmanade Carro att vi skulle göra botten upp och så blev det. Vi fortsatte sitta där.. Camilla kom förbi vid halv 2 typ och vi frågade när hon skulle uppträda, för vi sa att vi var tvugna att ta en buss som gick 02:03, annars skulle vi behöva vänta en timme till.. För vi båda var väldigt döda och skulle inte palla se båda hennes låtar. Men det var väl inte allt för många låtar kvar. Vid 10 i 2 så var vi tvugna att gå för att hinna med. Då var det fortfarande några låtar kvar :( :( :( Verkligen hur tråkigt som helst att behöva gå, det tyckte även Camilla. Vi fick våra jackor och sa hej då till henne och Madde. Hoppas vi får ses igen snaaaaart!

Vi gick ut till bussen och den kom strax därefter och vi klev på. Jag lyckades såklart somna, men vaknade lagom till att vi skulle kliva av. Fick vänta i 20 minuter på tunnelbanan, sen var vi hemma. Kom hem hit vid halv 4 och då fixade vi iordning oss för sängen och vid 4 sa vi godnatt!


Tack Camilla, du är underbar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa, jag ångrar mig verkliugen att jag inte tog nacka strand :( Okeey, vad tror du att du kommer att välja då?:)

2008-09-27 @ 23:43:04
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Ida

ÅÅh, tv det vill jag ochså jobba med :) Kameraman :D

2008-09-28 @ 00:54:29
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag gillar inte heller champagne, surt som räven sa!

Då är nog t o m Cherry Coke bättre.

Theo säger Hej!

2008-09-28 @ 12:03:52
Postat av: Anonym

vem säger nej till champagne? godast som finns ju :D

2008-09-28 @ 19:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0