Cam Tyler!

Nu är vi väl klara här hemma och redo att åka till krogen. Men vi ska inte vara där förrän vid 8. Men det är alltid bra att vara i tid. Det sak bli riktigt kul att få träffa Camilla Håkansson igen och få se henne live som Cam Tyler. Senast vi träffade henne var 15 Mars vid Globen.

Idag var det endast Engelska, meningslöst fortfarande att bara ha en lektion en dag.. Framförallt när den bara är 2 timmar. Jag menar, på måndagar har vi också bara en lektion men den är ändå på 3½ timme. Karaktärsämne och på måndag ska vi få prova på TV!! Jag hoppas på att det blir kul.

Melodifestivalen borde man kanske kommentera?! Det är ju såhär att dom har slagit nytt bidragsrekord igen och fått in 3440 bidrag, än så länge. Bidrag accepteras fortfarande om dom har en poststämpel från 23 September eller tidigare. Nu är det då snart dags att sätta sig ner för att välja ut alla bidrag. Jag hade gärna suttit i den juryn för att välja ut alla låtar. Jag ska prata med Christer Björkman till nästa år så jag är en av dom som får sitta där!

Nu är det Go'kväll med Sonja Aldén. Ska glo lite på det innan det är dags för oss att åka..

Slänger kanske in ett inlägg när vi kommit hem, det beror helt på när det blir. Kan bli 4, kan bli 1. Beror på när Camilla uppträder.

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0