Dagen!

Nu har jag bloggat om NRJ in the park! Så bara att läsa. Jag höll på att skriva det hela kvällen igår, men tillslut orkade jag inte så det fick bli idag! Men det kanske inte gör något?! haha

Idag dåra så har det varit skola... En lektion! Karaktärsämne i 3½ timme.. Dom första 9 veckorna är det Introveckor där man får pröva alla olika karaktärer. Den här veckan har jag 3D och usch va det är tråkigt! Inget ämne jag kommer välja sen kan jag säga. Jag höll på att somna! Efter dom långa 3½ timmarna så fick jag äntligen sluta. Då mötte jag Malin och Madeleine och vi skulle gå till bussen.. Men jag och Malin hade glömt att lämna våra Barnens Ö-lappar så vi fick vända om (Vi hade precis kommit ut ur skolan xD). Madde skulle med en buss så sa hej då till henne och vi gick in, dumpade lapparna och stack. Vid bussen mötte vi Madde igen, hon hade inte kommit iväg med sin buss än. Våran buss kom på en gång..

Malin hade inget att göra i 1½ timme typ så jag höll henne lite sällskap.. Vi åkte till Tekniska Högskolan för vi hade ringt Alexandra och bestämt att vi skulle möta henne där. Malin och Alexandra skulle sen vidare på Teater. Alexandra kom, jättekul att träffas igen. Var ett tag sen, närmare bestämt Skolavslutningen.Vi gick upp till en affär och dom handlade lite, sen följde jag med till deras buss och sa hej då och det var raka spåret hem. Här åt jag middag, sen åkte jag och pappa och hämtade Emelie och vi åkte upp till Täby Centrum. Vi behövde uppgradera våra Terminskort till Terminskort+ så vi kan åka på kvällar och helger med. Det behövs kan jag säga!

Sen dess har jag suttit här och bloggat... Copyrightat lite bilder också.. Sen fixat Ultrastar med lite låtar på datorn. Vi ville ha med oss Singstar till Barnens Ö men då måste det släpas MASSA grejer så vi kanske ska ha med Ultrastar istället. Enklare att bära om man har det på en laptop. Ska bara kolla mickar...

Nu mina kära bloggläsare, är det dags för mig att sova! Jag börjar 8:45 imorrn..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för sällskapet, blir grymt om du lyckas ta med dig Ultrastar :P

2008-09-01 @ 23:02:24
URL: http://malitoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0