DÖÖÖÖÖÖÖD!


Jag är DÖD!! En av de största, faktiskt den största, favoriten ringde mig nyss och jag doog.. Eller ja, nyss. En timme sen typ som ni ser på mobilen, men ändå. Jag hade messat henne och frågat om det var ok att jag och Carro bokade tågbiljetter. Då fick hon för sig att ringa mig. Hon berättade att det var 20-årsgräns på showen och att dom var stenhårda.. Hon hade verkligen försökt med allt vad hon kunde för att få in mig, typ sagt att jag skulle hänga med henne hela tiden.. Men det gick inte... För dom åker dit om det blir en "razzia" som Marberger själv så fint beskrev det :P

Det finns iallafall ett ställe kvar. Det sa Jessica inte skulle vara några som helst problem, så det får vi hoppas på. Men där tror jag inte det är någon åldersgräns, iallafall inte på genrepet..

Jag återkommer när jag börjat leva igen!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Mika

Sååå tråkigt att det inte gick med julshowen ju :(

Men vi håller alla tummar vi har för det andra då.. IIIIIIIH!!!



och fyfan vad jag saknar människan!! <3

2008-09-25 @ 15:55:01
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0