Helt sjukt!

Det är helt sjukt... Jag och Carro (Som förövrigt kom ner idag) har nyss kommit hem ifrån Tyrol. Vi var där och såg på Christer Sjögrens jubileumsshow. Nathalie Rosenberg är med och dansar. En sak som är helt sjuuk är att jag tycker Showen är GRYMT BRA!! Jag skäms nästan över att säga det, men så är det! Vi ville verkligen se den på en gång igen, direkt efter.

Nathalie är verkligen grym på dans! Christer har en ordentlig röst. Jessica Andersson (som är gästartist) är GRYM på att sjunga. Hon gör en helt FANTASTISK, FENOMENAL, UNDERBAR version av My heart will go on. Den var verkligen i världsklass, i klass med Celine Dion själv! Rysningar på hög nivå!

Sen kan vi berätta för alla Anna Andersson-fans att hon satt i "publiken". Hon kommer själv vara med i showen, fast nere i Göteborg. Hon ersätter Sandra Linder på dansen. Ersättningen sker för att Sandra är gravid!

Vi fick träffa både Natta och Jessica och båda två är världens underbaraste människor <3

Nu är det dags att göra sig klar för att sova, klockan ringde 6 imorse så nu är jag trött.

/Mikael


Kommentarer
Postat av: Annika

Att jag vill ha biljetter till Gbg nu!!!

2008-09-17 @ 15:10:16
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0