Hemma!

Nu är jag hemma ifrån SISTA Sommarkrysset. Fortfarande tråkigt, men ja. Det är ju faktiskt inte sommar längre, hösten står verkligen för dörren och det märks. Det är svinkallt ute och man fryser vart man än rör sig. Vänta bara, det är vinter om säkert max en månad.. Kanske skulle gräva fram vinterjackan?!

Sommarkrysset idag var kul. Pratade en del med Mia! Hon är underbar ska ni veta! Och hon visste vad jag hette :O Och att Sara hette Sara och tror hon visste att Mika hette Mika också.. Hur tusan vet hon det?! :O Jag frågade henne hur hon visste det, men hon bara jag har kontakter, eller något liknande. Seriöst, jag vill veta hur hon vet, för inte sa vi det sist?!

Sara Borch pratade jag också med, fick en kram också. Vi pratade lite snabbt och tog kort. Sen åkade jag hem.

Nu sitter jag här, funderar på om man kanske skulle sova?! För det vore riktigt skönt!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Mika

SERIÖST?!?!?!!?!??! HUR FAN VET HON DET?!!!!! :OOOOOOOO

2008-09-14 @ 10:32:33
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0