Jag hinner inte med!

Nej, det är verkligen full rulle för mig just nu. Därför blir det svårt att hinna med den här bloggen. Jag vill verkligen blogga, men har inte så mycket tid över! Därför blir det bara ett kort inlägg om dagen... Men ska försöka att kanske börja blogga ifrån skolan också, kanske några raster?! Det återstår att se.

Idag var det först skola, Grafisk Design och även skolfoto... Sen mötte jag Carro vid Centralen och vi tog oss ut till Djurgården där vi träffade Natta som höll på att repa.

Nej, jag kan inte sitta kvar här längre... Har matte till på onsdag och kan inte göra det imorrn.. Sen ska man upp klockan 6 också...

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Linda

Just ja, Sommarnattsinglarna! Maila mig din adress så skickar jag dem! :)

2008-09-08 @ 23:14:20
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0