Juryn är väl bra!

Igår gillade jag absolut inte juryn, men jag gillar dom mer idag. Dom två favoriterna som var kvar, efter att Katia åkte ur igår, är fortfarande kvar. Men det finns risk att en av dom åker imorrn, hon gjorde inte ett framförande som var riktigt bra, visst var det bra men ett litet missöde bara. Sen måste man ju nämna Nils också, jag hatar honom. Han är såå dålig! Jag förstår inte hur dom kan skicka honom vidare, bara för att han är galen på scen? Han måste ju ha något av en sångröst också, men det har han inte.

Hoppas som sagt att dom skickar hem honom imorron. Skam annars! Sen den här Anna Bergendahl eller vad det är hon heter, henne gillar jag inte heller. Hon har en röst som är grym, men hennes röst passar inte till hennes utseénde. Hon är för ung för sin röst, det passar helt enkelt inte ihop. Men hon gick ju vidare idag, tyvärr.

Nu väntar sängen, börjar kvart över 8 imorrnbitii!

Godnatt
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0