Musikal och Jordens undergång!

Musikalen började idag och det var hur kul som helst! Det är så himla kul att det ahr börjat igen. Sen får vi se vad det blir för musikal (Om det nu blir någon)... Dom har tänkt på följande: Grease, Annie, Peter Pan och Trollkarlen från Oz... Jag hoppas det blir Grease, det är den som verkar roligast!!

Nu till jordens undergång.. Tidningarna skriver idag om att imorrn kommer några forskare i Schweiz försöka återskapa Big Bang, fast i miniformat. Men 5000 andra forskare varnar för att om det här försöket går fel kan det leda till jordens undergång... Jag och Carro har suttit och skrämt upp varandra här.. När kommer det ske, hur lång tid tar det för oss att dö, kommer vi se när utplåningen kommer mot oss?! Massa frågor och massa rädsla.. För det är lite läskigt när dom säger att jorden kan gå under... Men jag tror dock inte riktigt på det ändå, men som sagt. Det är lite läskigt..

Nej, har inte så mycket mer att skriva.. Förutom en sak, idag fick vi reda på vilka som blivit framröstade till Friends-ombud.. Jag och Malin blev det!

Nu ska jag göra lite matte!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0