Sista Sommarkrysset!

Nu ska jag snart åka in till Gröna Lund. Ska bara fixa håreet och packa lite saker som kan vara bra att ha, som typ Poncho. En extra tröja kanske?! Det är iallafall dags för säsongens sista Sommarkryss och det känns väldigt tråkigt. Det är så oerhört kul att vara där, sitta där hela dagen och sen vara med om världens bästa program. Sen nu så helt plötsligt kommer det inte vara några fler kryss :( Det är väldigt tråkigt... Men kanske att det kommer tillbaka nästa år?! Det får vi verkligen hoppas på. Jag har, med idag inräknat, varit på 10 program av de totala 15.

Ingen mer Gry varje lördag, inget kryssande och inget mer Gröna Lund. Kommer verkligen sakna det! Men Gry kanske det blir mer av iår, det vet man aldrig. Beror ju på om hon får något mer TV-jobb nu direkt efter. Men för en så bra programledare lär det inte vara svårt.

Nu ska jag gå och fixa mig, men jag hör av mig igen när jag kommit hem!

/Mikael

Missa inte Sommarkrysset ikväll 20.00 på TV4

Kommentarer
Postat av: Syster

Hur går det med Musikbyrån??

2008-09-13 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0