Söndag!

Idag är det söndag och helgen är redan slut. Imorrn är det skola igen, med endast en lektion. Fortfarande lika meningslöst när man bara har en lektion! Men ja, vi får se vad vi har imorrn. Vi ska ju som sagt pröva på alla olika ämnen och imorrn är det dags för ett nytt! Vet inte vad det blir, vi hade vikarie förra veckan och han sa aldrig vad vi skulle ha denna kommande vecka. Så imorrn blir det en stor överraskning. Men jag tror jag kommer ha webbprogrammering. Jag kommer alltså lära mig göra hemsidor. haha..

Idag har jag varit hyfsat effektiv. Jag vaknade väl mellan halv tio och tio. Strax före tio ringde Ulrika och vi bestämde att vi skulle åka till Barkaby. Jag ville ha hennes råd på mobiltelefoner. Hon och Theo kom väl kanske vid 20 i 11 och jag var då klar att åka! Så vi satte oss och åkade iväg. Vi gick först in på Toys'r'us för att tillfredsställa Theo. Sen gick vi till Expert Stormarknad och sen Siba. Kollade på lite telefoner, jag är fortfarande inne på SE G502. Men knapparna verkar utslitna på dom ställena jag varit och klämt på den, eller så är dom så dåliga.. Sen åkte vi till IKEA och handlade en Byrå hem till dom. Sen åkte vi hem till dom och åt lite lunch och minterade byrå.

Kom väl hem hit vid 5 och då var det typ middag på en gång, sen skulle jag börja dammsuga. Fast började med att städa undan massa på mitt golv, skitstökigt om man så säger! Sen blev det till att dammsuga och klockan var väl strax efter halv 9 när jag var klar. Sen har jag suttit här, kollade på Idol 2004-dvd:n som jag införskaffade i Barkaby idag! Enbart för att Frida Karlsson i Caracola är med, och shit va kul det var att se! Hon är verkligen jätteliten!


Hon sjöng låten Fame ifrån musikalen med samma namn

Sen har jag sedan igår fått MASSA schlagerfeber. Fick ju reda på världens roligaste grej :D Fast det är ju itne bra för telefonräkningen om man säger så... Febern sjunker dock när man inser att det just idag är EXAKT 6 månader kvar tills finalen går av stapeln...

Nu är det hög tid för mig att strax leta rätt på sängen. Hörs!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är ju också ute och letar mobiltelefon och jag vill bara ge dig ett råd om du får för dig att köpa en samsung. Jag hade en samsung, den gick sönder efter lite mer än ett år. Då hade jag aldrig tappat den i marken. jag har också haft kompisar som haft samsung och deras har också gått sönder helt utan andledning. Bara ett råd liksom. Förhoppningsvis har dom väl förbättrat sina telefoner nu. ;)

2008-09-15 @ 09:46:15
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0