High School!

Jag har varit duktig och gjort min svenskaläxa precis. Det var väl egentligen inte mycket att göra, bara skriva en dikt. Det gick rätt snabbt faktiskt och den är nu inlämnad.

Idag har det hänt lite spännande saker. Ja, efter att jag bloggade så var jag väl hemma i några timmar. Gick hemifrån vid halv 3och var väl inne vid Hötorget strax efter 3. Massa folk var redan där, men jag ställde mig nånstans där.. Vid halv 4 kanske kom Josefin, Lena, Mikaela och Monica. Vi hängde där och bara väntade på att folk skulle komma.. Kvart över 5 ungefär började det komma lite folk. Sen kom det allt fler. En del kändisar, men inte alls så många som jag hade trott. Några som var där: Amy Diamond, Molly Sandén med systrar, Börje Salming, Arne Weise, Robert Wells och Malin Berghagen. Det var ett antal fler. Jag har bilder på alla förutom Hans Rosenfeldt från SVT, men dom kommer inte upp nu. Kanske att dom kommer upp imorrn, vem vet.

Sen vid halv 7 kom de stora stjärnorna: Zac Efron och Vanessa Hudgens. Man förstod när dom kom, ALLA skrek verkligen då. Dom gick längs röda mattan, men helt plötsligt fick Zac för sig att gå till kravallet och skriva autograferoch då började ju folk skrika ännu högre... Han skrev till ganska många faktiskt, men han kom aldrig upp till dit vi stod. Sen fick dom ställa sig på något podie och blev intervjuade lite snabbt, men jag tror inte det var många som hörde va dom sa.. Alla fortsatte skrika... Sen när intervjun var klar så gick dom in och vi gick därifrån. Carro kom och vi åkte hem hit och här sitter vi... Har suttit här i några timmar, hunnit med att se Andra Avenyn och det är tråkigare den här säsongen tycker jag...

Jag måste nu bara få skriva av mig lite.. Jag tog idag bort några personer från min vännerlistaBilddagboken. Det skapade stora rubriker.. Anledningen till att jag tog bort dom var enbart för att det enda dom gjorda var att kommentera negativa saker varje gång jag la upp en ny bild. Därför tog jag bort dom. För det är inte kul att alltid få en negativ kommentar om varenda jävla bild. Men detta var ju bara töntigt tydligen... Några kommentarer var att det var äckligt att jag gillade en på en bild, att jag var en stalker bara för att jag träffat en människa, det var töntigt att gilla någon och massa fler saker... Det var något att börja tjafsa om, att jag tog bort den på bdb.. Det visar ju vilken oerhört bra vän det är, eller kan man kalla det vän?


Kommentarer
Postat av: ida

Vad roligt att få se så många kändisar :D

2008-09-29 @ 14:34:56
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Leeniz

Oh hatar sånna personer. Kul gårdagen var!

2008-09-29 @ 15:36:54
URL: http://leeniz.blogg.se/
Postat av: ulrika

Fick zach autograf

2009-09-07 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0