Var hungrig!

Jag tänkte precis säga att jag var hungrig, men så kom jag på att jag inte alls var hungrig eftersom jag precis ätit. Men innan dess var jag hungrig. Jag hade inte ätit mer än en rulltårtsbit på 8 timmar! Jag var döhungrig. Jag har egentligen inte så mycket val heller, vi har lunch vid 11 och sen slutar vi inte förrän vid 20 över 3. Då är det bara att åka tillbaka till Mörby Centrum och vänta på bussen till Danderyds Gymnasium. Sen har jag Musikal följt av Sånglektion fram till klockan 7. Med enkel matematik är det 8 timmar. Men jag ska göra som idag, jag har typ en halvtimmes väntetid på bussen i Mörby och idag gick jag hem för att dumpa väskan och hoppade på bussen här hemma. Under dom kanske 20 minutrarna jag är hemma ska jag passa på att äta kommande veckor!

Nej, nu är klockan 8 vilket innebär TVn. Men det är ett svårt val. Andra Avenyn eller Idol?! Det får bli idol!!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Syster

Ta med matsäck nästa vecka!!! Idol var rätt val!

2008-09-23 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0