April, april din dumma sill...

Har ni lurat någon idag då?

Det har inte jag... Jag har inte kommit på något bra aprilskämt, min fantasi lägger av ibland. Dock har jag blivit utsatt för skämt, men eftersom jag haft det i min hjärna hela tiden så har inget lyckats! Det har bara varit två än så länge, ett sms från Annika. Det var dock så simpelt att ingen kunde gå på det.

Det andra var busschauffören påväg hem från skolan. Han sa att det var kul att se så många som satte sig på direktbussen till Centralen och frågade hur många som var fel, som egentligen skulle till Slussen. Först tänkte jag bara, men det stod ju Slussen på bussen? Sen stod det även att nästa station var Henriksdal. Så efter att tänkt efter lite så bara, nämen det är ju såklart det är ett April-skämt. Men några på bussen gick på det iallafall! Sådana busschaufförer gillar jag, som bjuder på sig själva.

Kommentarer
Postat av: Annika

hahaha stackars dom som hade bråttom ;)

2009-04-01 @ 19:48:11
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0