Bara genomlida en dag till...

Sen har vi påsklov!!!

Det ska bli oerhört skönt, slippa skolan i en vecka! Det händer en del då faktiskt, ska bli kul. Klippa ihop "dokumentären", fira en 17-åring och bara slippa tänka på skolan. Carro gör ett Stockholmsbesök också, alltid lika kul.

Men nu är det dags för sängen, börjar 8:45 med Arbetssätt o Lärande. Sen har vi Samhällskunskap där vi ska ha en redovisning som vi egentligen skulle haft förra veckan. Vi skulle stannat kvar efter skolan idag, jag pratade med en av dem i min grupp när vi slutade sista lektionen om att vi skulle göra det nu... Men han går ändå?! Sen gick den andra personen med strax därefter, och de andra två i gruppen var inte där idag. Så det gick ju inte att göra någon film, för jag tänker inte göra allting själv! Faktan är inte sammanställd heller, så vi kommer inte prata sammanhängande...

Aja, nu ska jag sluta klaga här och sova istället. Börjar bli lite förkyld, så hoppas det blir bättre till imorrn. Nu ska jag sova 7 timmar för att sedan gå upp igen, ZzzZzzZ... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0