Det är måndag nu, ajdå...

Vid det här laget borde jag sova, men ja... Pluggandet är inte klart, inte bra. Jag lyckades inte formulera fram så mycket, så jag gav upp för dagen. Tar upp det igen imorgon och ska se till att få det gjort. Då är det även musikalrepliker att repa på.

Idag åkte Annika hem. Vid 3, och utöver det har vi inte gjort så himla mycket. Kollat Mello 09! När jag kom hem efter att ha lämnat henne på Centralen var det snart dags för middagen, och jag märkte hur skitig ugnen var. Den var äckligt skitig, så jag tog faktiskt och gjorde rent den. *duktig* Det tog en stund, då allt verkligen satt fast men den blev hyfsat ren ändå. Sen blev det middag, hamburgare med pommes frites.

Syster var förbi en sväng med, vilket var mycket trevligt. En fika blev det, och lite prat. Sen dess har jag bara suttit här, och kom på att jag inte hade pluggat så tog tag i det lite iallafall.

Kommande veckan blir rätt lugn jämfört med den gångna:

Måndag: Skriva klart bokrapport, plugga repliker
Tisdag: Musikalrep, genrep inför färg-konserten
Onsdag: Hämta Theo på dagis
Torsdag: Vill till Arboga, men kommer nog inte bli av.
Fredag: Extra musikalrep
Lördag: Söka till Idol eller träffa Annamia i Saltsjöbaden
Söndag: Än så länge inga planer.

Ja, så det är så min vecka ser ut. Nu vet ni ju på ett ungefär vad jag kommer syssla med.

Det blir ett bra avslut på detta inlägg, så nu säger vi godnatt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jaaaa på lördag ska jag i alla fall till Saltsjöbeden :) Sannah skulle komma om jag inte minns fel.

2009-04-20 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0