Finaste människan på jorden...

... är definitivt Jessica Marberger!

Det kan jag lätt konstatera idag. Om jag tvivlat på det tidigare så är jag nu helt säker!

Hon var med i Bingolotto ikväll, tillsammans med Markoolio och sjöng Markoolio Anthem och Mera Mål. Fick ett sms från Sara att Jessica var med, så kasta sig på TVn och slå på TV4+ och människan är ju bara för söööööt, och GRYM!! Hon måste vara en av Sveriges bästa sångerskor!

Så fort de uppträtt med första låten skicka jag, Sara och Mika iväg likadana sms till Jessica (haha xD) och svaret jag fick löd som följer:

"Tack tack ni e underbara! Att ni visste! Vilket gäng ni e, tack för all styrka ni ger mig! Glöm aldrig det! Stora varma kramar! Jessica"


Alltså, ja. Jag vet verkligen inte vad jag ska säga över det. I'm speechless. Vi saknar henne, hon saknar oss och det där visar verkligen hur mycket hon tycker om oss och uppskattar allt vi säger!


Hon är saknad. Vill bara att ni ska veta, vi älskar henne <3

Kommentarer
Postat av: Mika

Fina, fina, fina, fantastiska Jessica! <3

2009-04-06 @ 00:34:24
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Carro

Finast ever. <3



Jag finner inga ord, i´m spechless! <3

2009-04-06 @ 19:58:49
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0