Glas i mat...

Jag antar att en hel del av er har läst om all kyckling som de hittat glas i?

Sitter i skolan och orkar inte gå på matten. Vi hade friendsmöte, och våran mattelärare sa att vi fick komma tillbaka om vi ville... Enkelt val såklart.

Satt iallafall inne på Aftonbladets hemsida och såg att de hade hittat ännu mer glas i mat, men den här gången i falukorv. Jag undrar vad det är egentligen, vart kommer allt glas ifrån? Jag vet inte om jag tror på att det är någon person som gjort det.. Isåfall måste det ha varit flera personer som hjälpts åt, men vart har det skett? All kyckling och allt kött kommer väl knappast från samma bondgård?!

Hoppas att de kommer underfund med vad det är och kan stoppa det, för jag blir faktiskt rätt osäker om jag vill inte sånt nu... Framförallt när det även blir falukorv nu med!

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Bonnie

samma BONDGÅRD..?

HAHAHAHHHAA , men micke då! xD

2009-04-05 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0