Streeeeeeess

Har lunch i skolan nu, och fick för 30 min sen ungefär ett samtal ifrån Annamia som frågade om jag kunde ta mig till Arboga ikväll. Det blev stressiiiiigt. But now I'm back on track! Allt löste sig och jag åker strax innan 6 dit. Framme 5 minuter innan det börjar, så jag kastar mig på att fota det hela. Kuuuuul!

Arrangemanget är Modell för en dag, så det är alltså modeller jag kommer att fota och så är Velvet och Maverick gästartister. Så nu vet ni vart jag spenderar min torsdagkväll. Det hela slutar klockan 10, så jag är hemma sent. Jag kommer inte orka blogga något då, så vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Micke! Hoppas att du hade det kul i Arboga!!! Jag ville också åka dit men Jonatan hade match och Göran jobbade!!! En bekant till mig gick modell! Hoppas att du mår toppen!!! Sköt om dig!!! KRAM E-M och Simon

2009-04-24 @ 18:18:59
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0