Talet är klart, nu kallar sängen...

Så då va mitt tal klart, 3 punkter. Ganska enkelt tal som blir väldigt lätt att improvisera fram det som inte står i papprena. Man skulle inte ha så många stödord, gärna inga... Så då blev det 3 punkter med korta texter. Får se imorgon om jag behöver dem, det tror jag inte.

Iallafall så måste jag sova nu. Har min tal 9:50 imorgon, sen är det Matte och Mediakunskap. Sen är torsdagen även den avklarad. Jag stannar nog dock kvar i skolan efter vi slutat, för att lägga in videoband. Har bara ett ifrån Mika kvar nu, plus ett eget från Leksand. Max 1½ timme band kvar att lägga in, så det hoppas jag hinna med imorgon... Annars får jag fortsätta på fredag när vi slutat.

Godnatt iallafall, vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0