The day turns into night...

Då är dagen slut, min födelsedag. Tack för alla sms, kommentarer, logginlägg, bilder på bdb, och ja ALLT!

En liten sammanställning på allt jag fått:
• Pengar
• Alcazars skiva (från mina klasskompisar)
• Solglasögon
• Singstar - Sjung med Disney
• High School Musical 3
• Kokbok
• 2 påsar Ahlgrens Bilar
• Presentkort på Åhléns

Jag fick solglasögonen ifrån min syster, men mer som en symbol för att jag skulle kunna välja vilka som helst. Jag skulle byta de jag fick, dessutom var de inga som passade mig. Var upp idag och bytte och hittade ett par jättesnygga. Så dem fick de bli, men fick lägga till 100 kronor. Det var presentkortet tänkt för, så jag skulle slippa lägga ut något själv. Resten av presentkortet var till Melodifestivalen-DVDn som släpptes idag! Köpte såklart den med, samt Måns singel då det blev lite pengar över.

Mina klasskompisars firande av mig var inne i stan, på kungshallen. Jag fick då Alcazars skiva (TAAAAAACK :D) och så bjöd de på mat också, Taco Bar. De droppade av en efter en, tillslut var Olivia och hennes brorsa kvar och vi gick runt lite i stan och kollade. Sen vid 3 åkte jag hemåt.

Ikväll kom alla de jag nämnde förut, förutom våra grannar. Det var en trevlig stung. Som avslutning på den här födelsedagen (tekniskt sett är den slut då klockan passerat 12 men...) tänkte jag ta och kolla på High School Musical 3 då. Så vi säger Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Alcazars skiva? Pfft, ska det vara något att ha?

2009-04-09 @ 17:36:49
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0