Trött, trött, trött

Godkväll! Klockan är runt 22, och det är helg! Helgen är på intåg. Eller rättare sagt, den är faktiskt här redan.

Sjukt trött är precis vad jag är, för jag kom hem ifrån Arboga strax före 1 inatt och så ringde klockan halv 7 imorse. Nationella i Engelska A, grupparbete på Arbetssätt o Lärande och Samhällskunskap (ihopslagna grupper), och sluta klockan 13. Helt okej dag ändå i skolan. Sen vidare på musikalrep, och när det blev middag körde vi grillningspremiären. Visserligen bara Hamburgare, men ändå. Det är grillning.

Så har min dag sett ut i väldigt korta drag. När jag satte mig här vid datorn segade jag ner, jag blev verkligen jättetrött. Nu har jag tröttnat på att sitta här vid datorn, ska kolla lite på TV och sen sova. Imorgon ska jag till Saltsjöbaden, Annamia är där. Ska bli kuuul. Såå, godnatt.

Kommentarer
Postat av: E-M

Hej! Med mig är det bara bra!Ja det var länge sedan! Synd att du/ni inte kryssade när CC var på båten! Vi hade jättetrevligt!!! Såg att det är Childhood dagen den 31/5 min kompis och jag planerar att åka på den. Ev vill jag/vi även till S-holm på Rix.... Vad händer hos dig annars??? Ha en toppen helg!!! Kram E-M, Simon HÄLSAR!!!

2009-04-25 @ 13:07:51
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0