Annamia i Väsby Centrum

Ja, man kanske skulle passa på att blogga. Är hemma, och har varit det sen strax efter 8 typ.

Har väl inte direkt berättat vad jag skulle göra idag, tror jag missat det. Carro kom idag, och vi ska bara umgås samt klippa lite film hade vi tänkt!

Mötte upp Carro vid 14 på Cityterminalen, efter att jag tagit mig en sväng ut till Nacka och Media Markt. Sen tog vi oss ut till Upplands Väsby med pendeln. Klockan 3 började Annamia med påskevent. De hade lite tävlingar, några uppträdanden, påskkärringstävling och lite sånt. Mycket prat med Annamia, vilket vi gillar. Hon é för go.

Vi tog oss hemåt, in på hemköp och handlade lite. Sen såg vi på Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show. Kul program, men väldigt skumt. Sen tog vi och kollade på Mello 09-dvdn. Den tog slut för ett tag sen här, så det blev tyst här i rummet. Vad som händer nu vet jag inte, kanske skulle se på en film?

Jag säger iallafall godnatt här, för nu orkar jag inte sitta mer vid datorn... Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Go Team Erik! HaHA ;)

2009-04-10 @ 19:38:21
URL: http://leeniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0