Firande och plockande

Ja, våra gäster kom vid 4 och åkte strax före 8 någon gång. Från dem blev det pengar, vilket jag antar att jag lär få en del utav ifrån släkten imorgon (idag). Ulrika o Peter kom hit strax före 7 också och fikade lite, samt hämtade Theo.

När alla hade gått så började jag plocka lite i mitt rum. Det har varit, och är fortfarande, rätt stökigt och jag kände att jag ville få lite ordning här inne. Då kan man ju ha dörren till mitt rum öppet imorgon under firandet. Har hållt på med massa plock här fram tills för ett tag sen. Passade även på att sätta upp massa affischer på väggarna här hemma, vilket blev riktigt trevligt. Snyggt tycker jag!

Nu ska jag ta mig till sängen då klockan börjar bli alltför mycket, men om jag ska sova eller inte vet jag inte. Ska nog fortsätta se Peter Pan som jag inte såg så mycket av igår, då jag somnade nästan på en gång.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0