Långa dagar...

Woho, jag är hemma och har ätit middag för en stund sen. Den här dagen har varit lång, väldigt lång och jag känner nu helst av allt bara för att lägga mig ner i sängen och bara sova. Det vore så sjukt skönt, men så har man den här dumma skolan man måste ta itu med...

Som sagt, lång dag. Engelska-lektion imorse där läraren var på strålande humör! Följt av mattelektion där vi fick resultatet på provet vi gjorde igår, VG. Ensam i klassen om det, haha. Fick sluta tidigare då vi sen åkte med Samhällskunskapen till Armémuséet för att göra ett rollspel om säkerhetspolitik. Det hela slutade med krig, och jag tror vi förlorade...

Åkte hemåt, ocoh lite senare vidare till dansstudion för kostymprovning inför musikalen. Fast det tog sin tid, då våran lärare var sen också. Hemma vid halv 8-8 någon gång, då blev det mat och nu har jag hamnat här vid datorn. Men jag ska vara duktig och faktiskt plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0