Valborgsmässoafton

Sista april. 30:e april. trettionde april tvåtusennio.

Vi är påväg in i maj nu, de 4 första månaderna på året har passerat och de har gått sjukt fort. Melodifestivalen liksom. Nu tågar vi in mot sommaren, inte lång tid kvar av skolan! Lovet är mer än välkommet.

Dagen började i skolan, vi såg klart filmen Troja och den består ju typ bara av krig! Men den var bra gjord iallafall. Matte och Mediekunskap, sen begav jag mig hemåt och en stund efter ut till Aftonbladet vid Globen. Ringde Tobbe när jag var framme och han kom ner och mötte mig, sen gick vi upp och tog en rundtur bland allting. Vi slog oss ner i några soffor och började prata, jag ställde alla frågor och det blev lver en timmes intervju om allt möjligt. Så nu har jag massa fakta om ALLT!

Hem och åt middag, Tacos. Sen tänkte vi gå ner till brasan såklart, men ingen orkade typ så vi blev hemma. Här hemma blev det till en början inte mycket gjort, men nu har jag och pappa börjat bygga ihop min garderob iallafall. Inte klar än, men bara bakstycket som fattas. Lite svårt att spika massa efter 11 en kväll.

Nu hade jag tänkt vara duktig och faktiskt ta och sova, om jag inte sätter igång någon film kanske. Men ska plocka ihop på mitt rum sen ta mig till sängen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0