Städerna för Melodifestivalen 2010

Måste bara skriva en grej till. I torsdags släpptes ju städerna till nästa års Melodifestival! Såhär ser det ut:

6 februari: Örnsköldsvik
13 februari: Sandviken
20 februari: Göteborg
27 februari: Malmö
6 mars: Örebro (Andra Chansen)
13 mars: Stockholm (Final)

Det blir riktigt najs tror jag. Än så länge är det inte bestämt hur många jag åker till, det får plånboken avgöra. Men de redan färdiga är iallafall Sandviken och Stockholm! Har jag tur kan jag kanske åka till Ö-vik också, men det får vi se... Pengar, pengar, pengar tack?! Man vill ju gärna till alla ställen...


Kommentarer
Postat av: ulrika

alla st'ällen då blir det en massa tågfarande själv hade man biljett till leksand men föräldrarnaa eller morsan släppte ej iväg mig dit själv..... jobbig hon är.... skulle gärna åka runt på alla men tåg är ju så dyrt och biljetterna med

2009-09-08 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0