1000:e inlägget...

Mitt tusende inlägg! Det tog mig lite mindre än 2 år att skriva 1000 inlägg, och ibland är jag bättre på att blogga och ibland sämre. Just nu sämre då jag inte orkar med det. För mycket som snurrar i min skalle! I skolan händer det en hel del, där går det verkligen i 180 och det tär på krafterna... Vanligtvis håller jag humöret uppe, men det känns som jag inte lyckas med det nu. Men snart är det jullov och det ska bli helt underbart!

Det 1000:e inlägget måste vara något speciellt iallafall, därför får det bli en bild på världens finaste människa som jag saknar oerhört mycket!

Jessica Marberger <3
Finare människa får man leta efter, hon är unik!

Nej, nu ska jag rensa tankarna och sova... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0