Fredag hela veckan

Fredagen är snart slut, skolveckan är slut, och veckan då november slutade är snart slut.

Idol slutade precis, Tove åkte ut... HELVETE!!! Calle förtjänade inte sin finalplats, den skulle Tove haft istället! Calle ligger i en klass långt under både Tove och Erik. Sen att Erik ligger i en klass över är en annan femma. Hans version av Run to the hills var helt OUTSTANDING! Amazing, det gav gåshud. Han slår ut allt annat motstånd.

Idag har jag hunnit med SYV-möte i skolan, inställd lektion, lungröntgen och julhandling. Hittade några riktigt bra julklappar, men har en del kvar. Jag vet inte vad jag ska köpa? Så svårt... Får ge mig ut nu i veckan igen och leta.

Nu ska jag dock ta mig till sängen, och kika lite på film! En Disney-film, men vet inte vilken än. Det återstår att se :)

Nej, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0