Julstök

I helgen började det julstökas ännu mer. Jag var duktig son och dammsög här hemma också och det pyntades o lite sånt. Jag hann även med att träffa Annamia i lördags, alltid lika mysigt att träffa henne! Passade också på att önska God Jul och Gott Nytt År då vi inte hinner ses innan det nya året tågar in!

Nu är jag dessutom klar med ALLA julklappar, så skönt! På onsdag ska det slås in, och rimmas på dem alla. Det är en kul grej som bara jag gör, att rimma alltså. Jag tycker det är kul att sitta och komma på fyndiga rim och allt sånt, så det kommer jag sitta med på onsdagkvällen! Ser fram emot det!

Snart gå och lägga mig också, och imorgon är det skolavslutning. UNDERBART! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0