Sista seriösa skoldagen?!

Meningslös dag i skolan var det idag... Vi började klockan 9 och slutade halv 11. Det enda vi gjorde under lektionen, det var att kolla på film. Hanah Montana - The Movie. Hur seriöst känns det liksom?

Dessutom var det antagligen sista seriösa skoldagen idag. På måndag blir det iallafall fika o så på en av lektionerna, och tror det blir något liknande på den andra också. Sen slutar vi på tisdag och då blir det bara avslutning, med jullunch. Så man kan väl nästan säga att jag har slutat bara att jag har obligatorisk närvaro i två dagar till!

När vi slutade skulle jag klippt vårat TV-program, iallafall bitar, som vi skulle visat på avslutningen. Men så ändrade sig programledarna, och vägrade vilja visa upp det! Så det blev inget av det...

Jag kan bara säga att jag ser fram emot tisdag, då är skolan äntligen slut för terminen!!! Ska bli så skönt med jullov, och få semester. Självklart blir det lite resande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0