Då var det dags att sammanfatta dagen...

Efterom jag inte bloggat något mer idag, förutom det alldeles nyss så ska jag blogga om dagen! Jag börjar med att säga Grattis Pappa!

Dagen började här vid datorn, och jag kom in på Facebook. Pratade lite med Zandra i klassen, och vi bestämde att vi skulle ta en fika inne i stan. Då kom jag iallafall upp ur sängen, vilket jag nog inte gjort om jag inte varit tvungen. Duschade, åt frukost och fixade till frisyren. Strax efter 2 mötte jag henne utanför spärrarna och vi gick till Wayne's Coffee. Fanta och Scones fick det bli för min del och jag tycker det räckte om man kollar på priset, 58 spänn!

Strax innan vi gick därifrån kom även Olivia från klassen förbi och sa hej. Sen gick vi därifrån, och svängde in på Kicks för Zandra skulle kolla något. Efter det sa vi hej då och jag åkte hemåt. Här fixade jag presenten till Pappa och satt en stund vid datorn. Sen var det dags för middag med några bekanta här hemma följt av fika.

Sen dess har jag suttit här och sett på TV. En hade jag inte planerat att gå och lägga mig, men det händer inte så mycket. Funderar på att fixa en sak som jag ska ha på bloggen, men får se om jag orkar... Vad det hela gäller får ni se inom en snar framtid. Hur snart vet jag dock inte, kanske jättesnart, eller dröjer det ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0