Fredag den 13:e

Nu är det fredag, skolveckan är slut och det är verkligen hur skönt som helst tycker jag!

Igår orkade jag inte blogga någonting, kom hem så pass sent ifrån Vällingby och kände bara för att ta det lugnt. Men det var kul, jag var med i en schlagertävling som jag vann! Annamia frågade om jag ville vara med, då det var så lite människor där och jag ställde såklart upp. Tävlingen gick ut på att komma ihåg så många låtar som möjligt ifrån ett medley. Det gick snabbt kan jag säga. Jag lyckades skrapa ihop 9 rätt, vilket tydligen var rekord. Var hemma vid 9.

Idag hade vi arbetssätt o lärande samt engelska, inte speciellt kul. Under engelska-lektionen lyssnade jag dock på bidragen, så något positivt fanns där. När jag slutat gick jag till Forum och mötte Emma, och vi drog runt lite där innan vi åkte in mot stan och kollade. Buttericks har mycket roligt! Sen åkte jag hem, här har jag varit sen dess.

Min syster kom förbi tidigare med Theo och sin sambo också, trevligt. Imorgonkväll ska jag ner dit och se på Melodifestivalen! Tror inte jag nämnt det här, men Schlagerkvällen jag skulle haft imorgon med klasskompisar ställde jag in, för allting blev så konstigt... På alla sätt och vis. Har också hunnit med ett samtal med A-K nu ikväll, också det mycket trevligt!

Nu ska jag ta mig till sängen, jag är väldigt trött och imorgon är det upp hyfsat tidigt ändå för att ta sig ut till Upplands Väsby. Annamia är där med Idrestjärnan, så det är klart att jag kommer vara på plats! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0