Fredagmorgon.

Godmorgon! Eller kanske snarare God förmiddag. Klockan är ju runt 12, men vi har inte kommit upp ifrån sängarna än. Men vi borde ta oss upp snart, för jag börjar bli hungrig. Senare ska vi möta Emma inne i stan och kolla runt lite, både jag och A-K ska leta skor.

Igår var vi i Kfem, Vällingby som jag varit de senaste torsdagarna. Annamia var konferencier as usual och jag fick agera fotograf även idag. Det var kul, och jag tyckte lite synd om Annamia som skulle gå igenom 590 bilder och välja ut de bästa och lägga ut dem. Nina Söderquist var där och uppträdde, körde sin Tick Tock och hon kom ihåg mig. Hon var lite groggy då hon precis opererats men var glad ändå. Köpte hennes singel och fick den signerad. The Poodles var även dom där, och de både sjöng och spelade live. Dock var de sena och hela programmet blev väldigt förskjutet. Så 2 minuter innan varuhuset stängde så var allt klart och vinnaren var korad. Det blev att kasta sig ut, och samtidigt föra över alla bilderna till Annamias dator. Tur att det finns bärbara datorer...

Sen sa vi hej då till Annamia och Elin som jobbade med det också. Vi gick till tunnelbanan och tog oss hemåt. När vi kom hem hit åt vi och la in alla bliderna i min dator, och datorn gick så otroligt segt. Så när bilderna var inlagda (vilket tog någon timme) så gick vi och la oss, jag orkade inte blogga då..

Nej, nu måste vi upp här känner jag! Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0