Jag gillar Nina Söderquist!

Shit, jag är verkligen helt slut... Klockan ringde klockan 6 imorse, då vi började klockan 8 med idrott. Vi körde Lacrosse, sen hade vi den långa rasten. Under den tiden hann jag ändra mig angående Singing Bee, och jag ringde och bokade en biljett. Något jag definitivt inte ångrar. Hade matte och svenska. På svenska-lektionen hade vi tal, och jag fick börja. Jag skulle nämligen till "tandläkaren", inspelningen låg tidigare än i måndags och man skulle vara på plats senast halv 3.

Jag tog bussen ifrån Nacka Strand vid 20 över 1, och kom fram till Frihamnen vid kvart över 2 kanske. Det som var så roligt med just den här inspelningen var att det var kändis-special, ett antal TV3-profiler tävlade. Bland annat då Nina Söderquist, och det blev självklart min favorit. Hon fick mitt fulla stöd och jag visade att jag höll tummarna för henne, då fick jag slängpussar tillbaka! Efteråt tackade hon för mitt stöd, två gånger dessutom. Jag gillar Nina, hon är jättetrevlig och jag träffar henne gärna igen!

Nu ska jag ta mig till sängen, för jag är slut. Imorgon börjar vi 9, med idrott igen... Efter skolan ska jag ta mig ut till Vällingby för att träffa Annamia, vilket ska bli oerhört kul! Har inte träffat henne sedan december, så jag ser verkligen fram emot det!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0