I'm still standing for Hope & Glory!

Wow, gårdagen var händelserik. Hann verkligen inte med att blogga.

Jag hinner dock inte med att skriva i detalj vad som hände. Men vi var till Södertälje för att träffa Laila Bagge, men missade henne då vi var tvugna att springa tillbaks till Pendeln för att hinna till Caroline Jönssons konsert på Berns. När den var slut var det vidare till Fridhemsplan för att träffa Nathalie Rosenberg. Hon skulle repa med Velvet, så henne fick vi oss en liten pratstund med också, innan vi begav oss in mot stan. Till Slussen för att äta på McDonalds, sen traskade vi runt i stan en stund. In på Hemköp under Åhléns City och köpa dricka och lite godis att tugga på, hoppade på bussen ner mot Frihamnen. Sista stoppet för dagen var Singing Bee. Emma joinade oss då, och inspelningen var slut vid 22. Då var det bara att åka hemåt, när vi kom hem fixade vi lite vid datorn och bäddade upp soffan. Sa väl godnatt strax före halv 1.

Så idag var det tungt att kliva upp, och jag är nu trött... Strax ska jag gå och lägga mig... Upp klockan 6, halv 7 imorrn. Znark...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0