Måns for president!!

Såklart är jag efter som få när det gäller att blogga. Jag kom hem från syster vid 20 i 11, då busschauffören var dum och bara körde till Danderyds Sjukhus! Så fick vänta på tunnelbanan och lite sånt. Men jag kom hem iallafall!

En kort utläggning om Melodifestivalen, Måns Zelmerlöw är bara bäst. Så enkelt är det! Han hade ett sånt grymt nummer, hur snyggt som helst. Sen var Jessica, Dea och Natta otroligt söta och de var bäst i hela numret. Jag saknar dem. Cookies n Beans var en väldigt positiv överraskning, jag tokdiggade deras låt! En av de bästa låtarna. Lili&Susie var bra, men kunde ha varit bättre. Jag diggar det ändå, sen ett plus får de för att de hade med sig Jessica Marberger. Markoolio var kul, men en besvikelse... Han kan inte sjunga en ballad, ävem om texten är rolig så funkar det inte! H.E.A.T tyckte jag var tråkigt, det här har vi sett förut i och med The Poodles så det är inget nytt. Det blir inte lika bra som Pudlarna heller... Amy Diamond, usch! Vill jag ens kommentera? För det första var låten urkass, och för det andra så sjöng hon falskt ganska så väldigt mycket. Showen var bra, men inget annat... Lasse Lindh var tråkigt, inget som passar mig. Jennifer Brown var, precis som Marko, en besvikelse. Jag hade förväntat mig att låten skulle vara bättre än vad den faktiskt var! Refrängen fick ingen kraft alls med sig. Tyvärr!

Petra Mede var ännu bättre idag än förra veckan, väldigt bra! Nu ska jag dra mig till sängen, sova och upp klockan 9 för att åka in och möta Carro vid halv 12 på Cityterminalen! Så vi säger godnatt här! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0