Ommöblerat i rummet...

Nu har jag hunnit med lite kväll, jag känner mig duktig.

Jag har bloggat ut på Zoot, möblerat om i mitt rum och dessutom hunnit med att se lite på TV. Nu äntligen har jag fått mitt rum att vara möblerat på ett bra sätt. Hoppas jag, men det borde funka. Bara hoppas att man kan bädda ut soffan också.

Sen verkar det bara vara lite fukt på väggen som kommit utifrån. Inget som gått igenom utan snarare inuti väggen som gjort att stenarna i väggen går igenom typ. Tror det var så pappas sa, haha... Hade lite tur i oturen att det var väggen jag skulle måla om som det hände på!

Nu ska jag snart sova, fortfarande trött efter helgen. Imorgon fyller även Pappa år, och jag var och köpte present idag. Tråkig egentligen, men han önskar sig aldrig någonting så det passade bra!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0