På tåget, påväg mot nya äventyr!

Woho, då var det dags igen! Nya äventyr väntar. Jag sitter just nu på tåget påväg mot Gävle! Befinner mig just nu i Tierp... Snö finns det iallafall här, mycket mer än vi har i Stockholm. Här är marken iallafall helt täckt av det, kul!

Jag är framme i Gävle 17:38, då möter Carro mig och vi tar oss hem till henne i Sandviken. Ska ringa ett samtal när vi kommer dit, vi vill ju ha biljetter till morgondagens direktsändning av Melodifestivalen :)

Igår var jag på Kfem i Vällingby igen, och träffade Annamia. Det var riktigt kul, jag fick dessutom agera fotograf och fota hela arrangemanget! Det var riktigt kul, och lite bilder kommer här snart. Hoppas jag hinner lägga upp dom ikväll! Sen hade de även den här veckan en tävling och lika lite folk, så jag fick tävla igen. Den här gången vann man ingenting, utan man gick vidare till finalen. Där kan man vinna biljetter till finalen av Melodifestivalen 2009. Nödvändigt att vinna det va? haha

Rongedal var även där och uppträdde, och jag fick en signerad skiva alldeles gratis och även en affisch! Eftersom jag var fotograf räknades jag som crew tänkte dom, så då kom man hem med en skiva!

Som sagt, nu sitter jag på tåget och vi lämnade precis Tierp där vi hade stannat till för ett lite längre uppehåll. Vi har kört för snabbt och ligger före tiden... Men ja, vi är påväg igen! Vi hörs igen när jag är framme i Sandviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0