Schoolbag in hand...

Nästan så iallafall. Jag är i skolan iallafall, och har lång tråkig rast. Vi slutade idrotten vid 9, och har rast nu till kvart över 11. Det är tråkigt,och jag hatar det här tangentbordet. Det är irreterande att skriva på det. Ni vet säkert vad jag menar, alla skoldatorer är ju typ likadana.

Iallafall, idag börjar Festivalen på riktigt, alla artister anländer idag till Göteborg och likaså kören. Idag börjar allas våran Tobbe Ek också att blogga! Allting börjar, vi skriker ut att det är ONSDAAAAAAAG!!!!!!!!!!

Nu måste jag dock sluta, vi börjar snart! Men Festivalen är igång, det var bara det jag ville säga!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jao, jag ska försöka!! Finns nog tid i helgen att kolla i den :P haha.

Joo i knoooooow, jag såg första sidan lr vad de är.. en dansande nat :D iiiiiiih.

2009-02-04 @ 20:50:18
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0