Sovmorgon imorgon.

Då var den här dagen förbi också dåra. Den rullade på i ett högt tempo. Skola, Mediekunskap och Webbprogramering. På Webb fick vi veta vad vårat slutprojekt skulle vara. Det kommer bli kul, säger bara GRIS! Jag länkar till den när den är klar och upplagd.

Musikalrep, där jag fick hoppa in som Kapten Krok idag för han som spelar honom var sjuk. Sen sånglektion där vi övade min solosång till konserten, och även ensemble-sångerna. Sen slutade jag... Pappa var snäll och hämtade mig, så jag slapp vänta länge på bussen. Åt middag och resten av tiden har jag spenderat här vid datorn.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, så jag får sova alla timmar jag behöver. Något som är väldigt skönt är att Idrottslektionen är inställd, vilket betyder sovmorgon till 11:15!!! Det är skönt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0