Tidiga godnatt, dessa tisdagar!

Åter hemma igen. Musikalrep idag då, där vi gick igenom lite sånger. Inget manus då våran teaterlärare var magsjuk... Sen sånglektion, som inte var mycket till sånglektion! Bara pratade om lite saker, sen fick vi gå upp och vänta till 10 över 7. Då skulle vi repa med bandet, inför kommande konserten som är i April... Det gick väl helt okej, bara att de inte hade repat min låt och hade svårt att få till soundet ordentligt. Men det löste sig tillslut, det blir bra det där!

Nu har jag hunnit få i mig lite mat också, och ska diska min kastrull och sådär! Sen blir det att lägga sig framför TVn och bara ta det lugnt. Jag ska helst sova vid 22, men hur det lyckas vet jag inte... Upp 6 imorrnbitti och börjar klockan 8.


Därför blir det godnatt redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0