Ledig/"Sjuk"

Ja, då var man hemkommen igen. Jag var iväg med syster till Barkarby och kollade runt lite, hon skulle ha köpt dator men det blidde ingen idag. Ja, som sagt var jag inte i skolan idag... Jag var hemma o var "sjuk" och det finns en enkel förklaring till det. Idag är det Öppet Hus på våran skola, och det är förskjutet schema. Tisdagar passar aldrig mig då jag har musikalrep!

Till idag hade jag mailat min mentor för att ta ledigt den tiden jag behövde, men han läste det bara utan att svara eller göra något åt det. Därför fick det bli den enkla lösningen att vara sjuk hela dagen. Det har faktiskt varit riktigt skönt, fick sova ut imorse. Fast det hade jag fått ändå, i och med det förskjutna schemat!

Nu ska jag gå och ta något att äta, om 1 timme ska jag ta bussen till musikalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0