Dagen till ända

Nu är dagen snart till ända... Idag var det ingen vanlig skoldag, utan vi hade Idrottsdag och jag spelade Curling. Det var riktigt kul tycker jag, vilket jag verkar ha varit ensam om av de som spelade i våran match... Vi spelade 2 matcher, sen gav de upp... Vi gick till grillen på andra sidan motorvägen och åt, eller ja, de åt! Sen skiljdes vi åt och jag gick till Danderyds Gymnasium och satte mig och väntade, det var ingen mening med att åka hem då jag knappt skulle hunnit. Efter en halvtimmes väntan började vi med musikalrepet. Vi fick börja med manuset, och jag hade inte mycket att göra... Min roll kommer inte in förrän väldigt sent!! Sen har jag inte många repliker heller, tråkigt som faaaan!

Nu ska jag skriva klart mitt tal som man ska ha på Svenska-lektionen imorgon. Även om jag har ett roligt ämne, så är jag inte speciellt taggad på att ha det... Tråkigt värre! Sen vill jag på Singing Bee imorrn eftermiddag, men det lär nog inte hända. För insläppet är halv 3, då min lektion slutar... Mickis ringde nämligen mig och frågade om jag ville komma, tråkigt att man inte får träffa henne också...

Nej, nu måste jag fixa mitt tal! Godnatt för jag hinner inte blogga mer idag. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0