When the night comes falling..

Då börjar det bli kväll här... Idag har jag inte gjort så himla mycket. Gick upp och duschade & åt frukost. Sen blev jag fast vid datorn ett tag, tills jag tog tag i att dammsuga. Annars hade mamma fått ett utbrott, så bäst att få det gjort... Inte många mer knop har gjorts idag och jag har mest suttit framför denna dumburk..

Såg en film på Kanal 5 som slutade vid 8, och ska nu ta och se ytterligare en film. Beck - Skarpt läge, eftersom jag inte orkar vänta tills den börjar på TV4. Sen slipper man reklam-pauserna också...

Imorrn gäller skolan, så ska försöka sova i tid idag. Så jag säger godnatt här och nu, och hoppas ni har haft en bra dag! Det är trots allt februari...

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Micke!



Kul att höra ifrån dig!!! Hoppas att du mår bra! Det gör vi! Hade en underbar 19 dagar lång semester i Florida, vilade upp oss!!! Ja, det vore kul att ses snart!!!! På lördag skall vi till Tuna Park och titta på Talang 09. Emma i Cc är ju program ledare så vi hoppas att vi får möjlighet att träffa henne!!!! Synd att Frida slutar!!! Var rädd om dig och hälsa alla du träffar från oss!!! Ps. Den 14/2 åker vi på Bengtzing kryssning!! Ev åker Emma med om det finns plats! Synd att du/ni inte åker med!!!! Kram E-M & Simon

2009-02-01 @ 23:22:20
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0